2012-07-02

Glömde bort Piteå ju!

Hejsan

Ursäkta att jag inte har skrivit om tävlingen piteå, som var den första norrlandcupstävlingen.

Minns inte exakt allt från tävlingen, men
Eftersom att det var ett tag sen tävlingen så minns jag inte vad jag fick för tider och vilka platser. Men jag minns i alla fall att jag höll mig i mitten av fältet, omkring 9:de-5:te plats tror jag. I början av dagen hängde jag inte riktigt med toppen, men när vi till tidskörningen bytte till le cont däcken, så blev det mycket bättre.

I finalen regnade det och jag fick en riktigt bra start. Kom ut som 6:a, emn minns inte vad jag startade.Dock hamnade jag i situationen att jag hade mer fart än de andra, (de just framför mig) så jag vek ut för att kunna köra om. Tänkte inte på att jag skulle hamna utanför idealspåret då, och det var väldigt halt utanför dem. Det resulterade att jag snurrade, trots att jag hade låg fart genom kurvan. I alla fall så lyckades jag köra upp mig 11 platser, från 20:de till 9:de. Är ändå nöjd med tanke på att jag fick göra många omkörningar.


Hejdå, nästa inlägg blir om tävlingen i ö-vik!
Nu är det uppehåll ett tag, men träning blir det garanterat!

Hörs /Jenny
Mini #38

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar