2010-08-29

Ingen körning för mig Skrivet av Micro #32

Hej, Jenny här!

Borde egentligen ha skrivit detta inlägg tidigare, men skolan har ju börjat och jag har haft så mycket att göra. Därför så får jag skriva det nu.


Eftersom att jag varit sjuk och ännu inte återfått orken, så kunde jag inte tävla. jag blev typ trött av att packa (?). Så Luleåtävlingen gick åt till att fota. Hade mammas kamera, så jag kunde fotografera när andra körde. Eftersom att vissa bad mig att fota dem så gjorde jag det. Vill ni ha bilderna på er, så vill jag ha eran e-postadress. Dessa fotade jag:

Alfred och Gustav
Tobias
Anton
Rustan
Petra

Och så Emma förstås!

När jag inte var med på tävlingen så kunde jag vara med på Festen och vara frisk inför skolstarten. Så det blev en ganska bra tävling ändå!

Ha det bra så länge!

2 kommentarer:

  1. Antons bilder kan du sända till borje.o.lundin@gmail.com

    //Börje

    SvaraRadera
  2. Mina och Gustavs bilder kan du gärna skicka till alfjac@hotmail.com

    Tack på förhand /Alfred

    SvaraRadera