2010-07-07

Soltävling i Östersund skrivet av micro #32

Hej, Jenny här!

Det har nu varit en tävling i Östersund. Det gick rätt så bra; jag blev 9:a. Vi gjorde det till en mini semester: först så åkte vi upp på fredagen, var efter vi tränade på Lördagen. Sen så var det ju tävling på Söndagen! På måndagen så roade vi oss med att titta på djur! Mer nu så går jag händelserna i förväg...

Östersund hade för en gångs skull faktiskt bestämt sig för att bjuda hela bunten på sol och värme. Så innan träningen på Lördag åkte vi ner till stan! Där fick vi - förutom att titta på saker och sånt - var sin ansiktsmålning. På kvällen så tränade vi, och jag tycker att det gick ganska bra. Fick ner tiden till 55.68. Söndagen började bra: med sol! På första tidskörningen blev jag 8:a och andra så kom det regn, så då förbättrade ingen sina tider. Som tur var så torkade det upp under lunchen. 8:a fick jag starta i kvalen. Tappade dock placeringar då, blev 9:a i första och 11:a i andra. I finalen startade jag 10:a men körde upp mig till 9:a, Så jag är ändå ganska nöjd. =)
Ni får ha det bra så länge!
//Jenny # 32

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar