2010-06-20

Tävling i Skellefteå och träning imrgon... Skrivet av Miro #32

Hej, Jenny här! Igår så var det ännu en gokart tävling, denna gång i Skellefteå. Som jag hade förut spått, så blev det regn. Under hela tävlingen så föll regnet. Själv så blev jag bara glad, fast att bli blöt är ju inte så jätte roligt. Något annat som inte är så roligt är att Emma råkade ut för en liten olycka och fick en spricka i tummen. (Emma skriver nog mer om det själv)

På tävlingen så gick det jätte bra för mig! Jag hängde med även i början på träningarna och fick på Tidskörningarna 3:dje tid! Fick därför starta som 3:a i kvalen. Första kvalet så blev jag 4:a och andra kvalet så skulle jag ha blivit 4:a om inte Alex (Qvarnlöf) skulle ha snurrat. Så jag startade 3:a i finalen! Men Alex körde upp sig jätte mycket (från 9:nde plats) och körde till slut även om mig. Så jag blev 4:a. Men det är ju också jätte bra! (Även om det inte hade varit helt fel med en pallplats). Här kommer några bilder:


Imorgon så ska jag och Pappa åka till Ö-vik och träna. Säkert så är det även fler från Micro där och tränar!

Ni får ha det bra!
//Jenny #32

2 kommentarer:

  1. Ser om det fungerar så kanske vi kommer och kör med er i Ö-vik /Anton och Börje

    SvaraRadera
  2. Du var grym i helgen
    Ove

    SvaraRadera