2011-05-21

Första tävlingen för iår :) av Mini #67

Hejsan!

Nu har det varit den första tävlingen för iår! Det var i Piteå, Riviera cup. Det gick faktiskt ganska bra. Jag körde dock med gamla däck, men jag hann de andra med ändå. Minns inte riktigt vad jag fick för tider under träningen, men det var någonstans i mitten av fältet. Det var ju en ny klass jag körde i; mini, men det är ändå ungefär samma motståndare. Under kvalen blev jag kring 7:de plats. En gång blev jag 4 och 5, men jag blev även avstyrd en gång. Eftersom att jag har en 95 motor så kunde jag ändå fortsätta köra, blev då 10:a. Min slutplacering blev 9:a.
Har även hunnit träna sen tävlingen, nämligen i onsdags. Då var det lite regnigt, men det gick bra med slicks ändå. Det gick ju givetvis lite långsammare, men bara ca 1 sekund. Anton var och också där, så det blev en bra träning.
Gjorde ett inlägg för ett tag sen, men det blev av någon anledning inte publicerad.:(

Här är två bilder:


Ha det bäst så länge ^^

//Jenny #67

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar