2010-10-10

Jag har varit med i Radio! Skrivet av Micro #32

Hej, hej! Jenny här.
Nu har visseligen alla tävlingar, för några veckor sen hade vi en höst avslutning.
Och ibland så händer det ju också saker om gokart även när man inte kör. Det var nämligen så att jag blev intervjuad av en tjej som heter Cecilia i måndags. De inter vjuade mig om schack, och så gokart förstås! Om ni vill lyssna på intervjuen så finns den att lyssna på här:




Klicka er in på tiden 10.30-11.00
Det är uppdelat i två delar. Den första delen börjar efter 11.30 min och andra delen efter 20.10 min :)

Ha de bra så länge!
/Jenny #32

1 kommentar:

  1. Riktigt bra intervju, men rösten blir ganska förvrängd i radio.

    P.S. Vem är det man måste känna för att få en egen radiointervju, d.v.s. hur kom de sig för att intervjua just dig? ;););)

    SvaraRadera