2009-08-03

Regnigt även i Skellefteå av F- mini #41


Hej alllihopa!
I Lördags var vi och tävlade i Skellefteå. Denna gång fick vi åter köra en tävling i regn. Min sörsta Konkurrent - Linn Qvarnlöf - har Skelleteå som sin hemmabana, och jag har det redan tillräckligt svårt att hinna med henne. Så det kändes som om jag skulle bli rejält ifrån åkt av henne. Men åter till tävlingen, efter de två tränings pass på morgonen, var det dags för tidskörning. Jag 13 tid, och som gjorde att jag fick starta på 13 plats i kvalen. I det första kvalet blev jag 10, sen i det andra blev jag 14. Så i finalen startade jag på 12 plats, och då hade jag även Linn Qvarnlöf bakom mig. men i finalen gick inte min motor riktigt 100. så jag slutade på 14 plats med Linn framför mig. Men jag är ganska nöjd nu i efter hand, men just efter finalen var jag jättearg och inte så rolig att tas med.

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar