2009-08-03

I Skellefteå så länge som möljigt skrivet av micro #33


I Onsdags så var vi i Skellefteå, alltså jag, Emma och pappa. Vi var där tre dagar före tävlingen i Skellefteå. Vi for på morgonen klockan kvart över åtta för att träna. visserligen var det träning i Skellefteå dagen före tävlingen, men mamma jobbade då. Jag körde på 59,98 som snabbast. efter träningen så for vi till Vitbergsbadet mitt i Skellefteå. Där hade dom vågmaskin och bubbelpool. Där var vi stor del av dagen och badade. Sen åt vi på Max och for hem. Sedan två dagar senare for vi till Skellefteå igen men nu skulle vi tävla. I onsdags hade det varit fint väder men nu regnade det. Träningarna gick bra och i tidskörningen blev jag nia trots att konkurrensen var hård i första kvalet låg jag sexa men snurrade så jag blev 11 istället. I andra kvalet blev jag åtta. I finalen startade jag 9:a och blev 9:a, det var 20 startande.

Hej då/ Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar